Hollannin puolella yleisin nopeusrajoitus moottoritiellä tuntui olevan 100 km/h. Jopa nelikaistaisia suhteellisen tyhjiä teitä ajeltiin tällä nopeudella. Saksan puolelle tultaessa tiet sitten muuttuivat rajoituksettomaksi - lukuunottamatta muutamia tietyöpätkiä, joita köröteltiin sitten 80 km/h nopeudella. Lähes poikkeuksetta tuntuivat hollantilaiset henkilöautot käröttelevät Saksankin puolella satasta. Mutta mikäs siinä oli vierestä suhauttaa ohi sataaviittäkymppiä, kun kaistoja riitti.
Matka joutui mukavasti, eikä mainittavia ruuhkia osunut tielle edes Hampurissa. Suurimmat ruuhkat ja seisovat rekkajonot oli vastakkaiseen suuntaan kulkevilla kaistoilla.
Ennen uuteen majapaikkaamme saapumista kävimme vielä syömässä sekä täydentämässä ruoka-, tuliais- ja polttoainevarastojamme. Huhujen mukaan Suomessa bensa maksoi jo noin 2,60 €, joten pistettiin tankki täyteen sikahalpaa alle 2 € menovettä, kun vielä voitiin.
Matka joutui mukavasti, eikä mainittavia ruuhkia osunut tielle edes Hampurissa. Suurimmat ruuhkat ja seisovat rekkajonot oli vastakkaiseen suuntaan kulkevilla kaistoilla.
Ennen uuteen majapaikkaamme saapumista kävimme vielä syömässä sekä täydentämässä ruoka-, tuliais- ja polttoainevarastojamme. Huhujen mukaan Suomessa bensa maksoi jo noin 2,60 €, joten pistettiin tankki täyteen sikahalpaa alle 2 € menovettä, kun vielä voitiin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti